10:15 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فعالان بورس

ارزش بورس تهران 100 هزار میلیارد تومان افزایش یافت
نماد برتر- با وجود تناقضات حاکم بر بازار سهام، اما همچنان برخی تحلیل ها نشان میدهد که جریان امنی برای سودآوری سهامداران در بورس و فرابورس مطرح میشود.
نکته مهمی که در تسعیر ارز بانک ها باید بدانیم
نماد برتر- شاخص سهام اگرچه در پایان هفته گذشته برای دومین بار با صعود همراه بود اما همچنان مولفه‌هایی هستند که بورس را با تردید روبه رو کرده است.
درخواست از مجلس در تکمیل مواردی برای طرح مجمع سهامداران/ سئوال از سازمان
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با طرح سئوالی از سازمان بورس از نمایندگان مجلس خواست چند مورد مربوط به ابهامات و مشکلات را در طرح مجمع سهامداران حقیقی لحاظ کرده و طرح تلفیقی ارایه کنند.
تکذیب چند شایعه بورسی و وعده بهبود / دولت هیچ گاه نوسان را تضمین نکرده اما...
نماد برتر- سخنگوی دولت با تکذیب چند شایعه روزهای اخیر و وعده بهبود اوضاع بورس و عرضه اولیه پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: دولت هیچ گاه فراز و نشیب سرمایه را تضمین نکرده اما اعلام کرده حامی بورس است.
علت ریزش دوباره شاخص / حمایت‌های دستوری منجر به بی اعتمادی شد
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه ‌با بیان اینکه ریزش ناشی از شرایط هیجانی بازار سهام و دامنه نوسان است، گفت: حمایت های دستوری به فضای بی‌اعتمادی فعلی دامن می زند.
حمایت از بازار سرمایه سیاست مبنایی دولت است
نماد برتر- رئیس دفتر رئیس جمهور، نوسان روزهای اخیر بورس را عادی دانست و ضمن توصیه به مردم بر عدم رفتار هیجانی اعلام کرد: سیاست مبنایی دولت، حمایت از بازار سرمایه و تقویت آن است.
فرصتی به نام بورس و غفلتی به نام دولت
نماد برتر- یادداشت اختصاصی / محمد علی رفیعی
عرضه‌ها در بورس تهران شدت گرفت
پایگاه خبری راد: امروز فعالان بورس تهران شاهد افزایش عرضه‌ها نسبت به تقاضا بودند به طوری که ۳۰۴ سهم در این بازار با کاهش قیمت رو به رو شد.
کاهش نقدینگی پایان سال از عوامل موثر در معاملات بورس
پایگاه خبری راد: برخلاف افت ۱۶۰۰ واحدی شاخص کل در روز گذشته امروز شاهد رشد ۲۳۳ واحدی این شاخص بودیم. کاهش مقدار نقدینگی در بازار سرمایه از عواملی است که این روزها مقدار عرضه نسبت به تقاضا را بیشتر کرده است.
یک شرکت جدید راهی بورس شد
پایگاه خبری راد: فعالان بورس تهران امروز شاهد ورود یک شرکت جدید به بازار دوم بورس تهران هستند، با این عرضه اولیه تعداد شرکت‌های عرضه شده در بورس در سال ۱۳۹۷ به پنج شرکت می‌رسد.
بورس نیازمند نقدینگی تازه
پایگاه خبری راد: در پنج روز کاری این هفته، فعالان بورس تهران علیرغم عرضه اولیه یک شرکت جدید، شاهد کاهش حجم و ارزش معاملات بودند؛ برخی از فعالان بورس از کاهش نقدینگی در پایان سال اظهار نگرانی می‌کنند.
به فرابورس آمده‌ایم که شفاف باشیم
پایگاه خبری راد: بابک ثقفی که به تازگی در فرابورس ایران پذیرش شده است، گفت: منتظر عرضه یک شرکت جدید در فرابورس هستیم.
رشد شاخص بورس ماندگار است؟
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است شرکت‌های بورسی که صادرات محور هستند و افزایش نرخ ارز روی قیمتشان تاثیر مثبت دارد باید از فرصت به وجود آمده استفاده و اقدام به نوسازی خود کنند تا محصولات با کیفیت‌تری را عرضه کنند. او معتقد است بازار سرمایه باید بتوانند اعتماد عموم را جذب کنند تا پول‌های سرگردان به بورس وارد شود.
شش ماه دوم سال برای فعالان بورس متفاوت خواهد بود
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است اگر صادرکنندگان به‌معنای واقعی ارز خود را در سامانه نیما اظهار کنند و کفه عرضه همپای تقاضا در بازار رشد کند، قیمت ارز کاهش خواهد یافت؛ او همچنین معتقد است وضعیت بازار سهام در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۷ متفاوت خواهد بود.
تب داغ نوسان‌گیری بازار سهام را کاهشی کرد
پایگاه خبری راد: بار دیگر قیمت‌ها در بورس تهران با کاهش شدیدی مواجه شد به طوری که در نهایت شاخص کل نزدیک ۳۰۰۰ واحد و شاخص فرابورس ایران درحرکتی کم سابقه حدود ۳۷ واحد سقوط کرد.